Veteran Veteriner Kliniği

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Tel : 0 (324) 327 5333
Gsm : 0 (324) 327 5333
Online randevu alın ya da bizi arayın.

ADRES BİLGİLERİ

Palmiye Mah., 1211 Sokak Melek Apartman No:1/D Cumhuriyet
Yenişehir / Mersin / Mersin
Bu veteriner ziyaret için internet üzerinden randevu almaya henüz izin vermedi !

E-posta adresinizi bırakın, veterinerden internet üzerinden randevu alabileceğiniz zaman sizi bilgilendireceğiz

HAKKIMDA

2015 Yılında Veteran Veteriner Kliniğini kurduk ve hayallerimizin peşinden gitmeye başladık. Artık yerimiz sizler sayesinde bize yetmemeye başlayınca daha geniş daha kapsamlı bir yere taşınmaya karar verdik. Bu kararımız doğrultusunda bir adım daha öteye götürmeyi amaçlayarak yeni yerimizi kurduk. Hapishane mantığından uzak tamamen steril edilebilir, kedi ve köpek kısımları ayrı özel hasta bakım bölümleri yaptık. Operasyonlarımız daha az komplikasyonlu olsun diye tam steril ameliyathanemizi oluşturduk. Sizleri daha iyi karşılayabilmek için bekleme salonumuzu genişlettik. Yoğun bakım ünitemizi geliştirerek özel durumda olan hastalarımıza daha iyi şartlar sunduk. Muayene odalarımızı genişlettik, Cihazlarımızı yeniledik ve daha bir çok yenilik ve hayellerimiz ile hep bir adım öteye gitmeyi hedefliyoruz. Biz hayallerimiz ve dostlarımıza olan sevgimiz ile sizlere daha iyi hizmet vermek için sürekli yenileniyoruz, bu yenilikleri sizlerle paylaşmak istiyoruz. Veteran Veteriner Kliniği sizlerle hep bir adım ötede olacaktır. Veteran'da görüşmek üzere.

Hizmetler
  • Muayene