Pethane Veteriner Kliniği

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Tel : 0 (232) 259 0635
Gsm : 0 (232) 259 0635
Online randevu alın ya da bizi arayın.

ADRES BİLGİLERİ

Çankaya Mah., 131. Sokak No : 89 / D Nokta Durağı Küçükyalı
Konak / İzmir
Bu veteriner ziyaret için internet üzerinden randevu almaya henüz izin vermedi !

E-posta adresinizi bırakın, veterinerden internet üzerinden randevu alabileceğiniz zaman sizi bilgilendireceğiz

SORU CEVAP

HAKKIMDA

PetHANE Veteriner Kliniği İzmir’de sevgili dostlarımıza 2012 yılından beri en iyi hizmeti vermeyi amaç edinmiştir. Öncelikli hedefimiz; İzmir’de koruyucu veteriner hekimlik uygulamalarını ön planda tutarak, hayvanlarınızın hastalıklardan korunmasını sağlamak, dostlarımızın daha sağlıklı ve uzun bir ömür sürmesine yardımcı olmaktır. Unutmamalıyız ki; hayvanlarımızın hasta olmalarını engellemek yerine, hasta olduktan sonra onları tedavi ettirmek, ekonomik açıdan size daha pahalıya mal olacağı gibi, hem onların hemde sizin daha fazla acı çekmesine sebep olmaktadır. Oysaki bir çok hastalığın ortaya çıkması, bilinçli bir şekilde alınan basit önlemlerle engellenebilir. Veteriner hekiminizin size önereceği aşı programına düzenli bir şekilde uymanız, hayvanlarınızın ihtiyaçlarına cevap veren uygun besleme ve çevre koşullarını sağlamanız halinde, aslında hayvanlarınız için ortaya çıkabilecek olan bir çok olumsuz durumun önüne geçmiş olursunuz. Veteriner hekiminizden alacağınız bilgilerle dostlarımızın sağlığını koruduğunuz gibi, hayvanlardan insanlara geçebilecek hastalıklar açısından da kendinizi korumuş olursunuz. Koruyucu veteriner hekimlik uygulamalarını İzmir’de yaygınlaştırarak dostlarımızın ve sizin sağlığınızı korumak için, PetHANE Veteriner Kliniği tüm gücüyle çalışmaktadır. Bilgi almak istediğiniz konularda bizimle rahatlıkla temasa geçebilirsiniz .

HASTA DEĞERLENDİRMELERİ

Puan :