Olympos Veteriner Kliniği

Olympos Veteriner Kliniği

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Tel : 0 (242) 312 6424
Online randevu alın ya da bizi arayın.

ADRES BİLGİLERİ

Yeşilbahçe mh.Metin Kasapoğlu cd.Sevgi apt.NO:3/2
Muratpaşa / Antalya
Bu veteriner ziyaret için internet üzerinden randevu almaya henüz izin vermedi !

E-posta adresinizi bırakın, veterinerden internet üzerinden randevu alabileceğiniz zaman sizi bilgilendireceğiz

HAKKIMDA

Olympos Veteriner Kliniği olarak bizler,koruyucu hekimliğin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz.Bunun için en başta hastalarımızın sağlığını korumanın klinik olarak en etkili yaklaşım olduğuna inanıyoruz.Yılda 2 kez check-up programlarımız ve hergün düzenli ilgiyle,koruyucu hekimliğimizi en özel şekilde yapmak en önemli prensibimizdir.Bunun yanında eğer evcil hayvanınız yoksa ve evcil hayvan sahibi olmak istiyorsanız da Olympos Veteriner Kliniği olarak sizi en iyi bilgi kaynaklarıyla,en eğitimli ve hazırlıklı hasta sahibi olarak buna hazırlıyoruz.Evcil hayvanınızın sağlıklıo yaşamı içindiş bakımı,davranış,parazit kontrolü,beslenme ve aşılarını her yönüyle takip ediyoruz.Çünkü hasta takibi de en önemli 2.prensibimizdir. Koruyucu bakım,evcil hayvanınızı ilerlemiş hastalıklardan korur ve dolayısıyla onların sahibi olarak sizi de koruyarak hastalık anındaki hem duygusal stres hem de tedavi giderlerinden uzak tutar. Biz inanıyoruz ki,her evcil hayvan yüksek kalitede veterinerlik hizmeti alma hakkına sahiptir.Bunun için kliniğimizde mümkün olan en iyi tanı ve tedavi yöntemlerini kullanmaya çalışıyoruz.Olympos Veteriner Kliniği bunu 3 kuralla destekliyor: 1)BİLGİ 2)GÜVEN 3)HASTA SAHİBİYLE YAKINDAN İLETİŞİM

Hizmetler