Elif Veteriner Kliniği

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Tel : 0 (212) 661 2504
Gsm : 0 (532) 515 2325
Online randevu alın ya da bizi arayın.

ADRES BİLGİLERİ

Ataköy 3-4-11. Kısım Mah., Cevat Dursunoğlu Sokak, No: 27 Ataköy 4. Kısım Çarşısı (Çarşıiçi) Ataköy
Bakırköy / İstanbul
Bu veteriner ziyaret için internet üzerinden randevu almaya henüz izin vermedi !

E-posta adresinizi bırakın, veterinerden internet üzerinden randevu alabileceğiniz zaman sizi bilgilendireceğiz

SORU CEVAP

HAKKIMDA

Elif Veteriner Kliniği olarak 2004 yılında minik dostlarımıza hizmet vermeye başladık. 23 yıllık tecrübemiz ve her yıl gelişerek artan teknik donanımımızla ihtiyaçları olduğunda her an onların yanındayız. Veteriner Hekim Elif GÜMÜŞ TANRISEVER 1971'de İstanbul'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul'da tamamladı. 1989 yılında İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne girdi. Aynı fakülteden 1994 yılında mezun oldu. 1994 – 2004 yılları arasında veteriner hekim olarak çalıştı. 2004 yılından itibaren Elif Veteriner Kliniği'nde sorumlu veteriner hekim olarak çalışmaktadır. Katıldığımız Kongre, Seminer ve Eğitimler Küçük Hayvan Veteriner Hekimleri Derneği Sürekli Eğitim Kongresi KHVHD Veteriner Ultrasonografi Kursu KHVHD Ultrasonograinin Abdominal Hastalıkların ve Abdominal Travma Sonrası Organ Hasarının Değerlendirilmesindeki Yeri Konulu Meslek İçi Semineri KHVHD Köpek ve Kedilerde Kardiyoloji Spesifik Fiziki, x-Ray ve EKG İnceleme Konulu Meslek içi Semineri Klivet Kedi ve Köpeklerde Acil ve Yoğun Bakım Hekimliği Hill's Klinik İşletmeciliği Eğitim Semineri Hill's VNA Veteriner Hekim Beslenme Danışmanı Programı Hill's Kaşıntılı Köpek ve Kedi Hill's Köpeklerde Eklem Sağlığı, Klinik Tedavideki Gelişmeler ve Nutrigenomics Hill's Kedilerde Diabetus Mellitus ve Obezite Hill's Renal Hastalıklar ve Tedavideki Son Gelişmeler Vetasist Köpek ve Kedilerde Kalp Yetmezliği Yönetimi ve Karaciğer Hastalıklarında Genel Tedavi Prensipleri